Ceos Galegos 2019: o concurso

Xa podes votar as túas imaxes favoritas; tantas como queiras (premendo o botón de “gústame”). O xurado o terá un pouco máis complicado. É necesario rexistrarse para votar, pois só poderás votar polas imaxes unha soa vez. E porque queremos sortear entre todos os votantes 5 lotes regalo. Ata o 5 de xaneiro. Votación pechada.

Resultados definitivos premendo nesta ligazón. Os premios serán entregados nunha gala pública o día 19 de xaneiro.

Por defecto aparecen en modo aleatorio. Se as queres ver todas, desactiva este modo e escolle unha categoría. Hai máis de 150 imaxes!!

Foto anteriorFoto seguinte
O concurso rematou!
Título: Beleza Perigosa
Autor: Daniel Llamas Gomez
Votos: 27

Categoría: Xente e Ceo
Visualizacións: 481
Descrición: O Roncudo - Ponteceso - A Coruña. Toda A Costa da Morte me pone los pelos de punta. Es un lugar para perderse, de noche o de día, sentir la fuerza de nuestra tierra y olvidarse de todos los problemas. Para mi Vilán es inigualable, es la definición pura de esta costa. Nariga es un paraíso para la fotografía nocturna, y el faro de Cesar Portela es una verdadera obra de arte. Pero Roncudo, roncudo es bravura sin filtros, el lugar donde escuchar al mar sin cortapisas. Cada vez que me acerco allí, y con cuidado camino hasta estas cruces al pie del acantilado, miro abajo, donde el mar rompe con fuerza, y recuerdo como los percebeiros se juegan la vida es busca de su sustento. Igual que tantos otros marineros gallegos lo hacen todos los días. Y es precisamente en estas fechas, en las que al ir a la plaza a comprar percebes nos tiramos de los pelos al ver su precio, cuando hay que recordar lo que se arriesga por ellos. Editada por capas en Photoshop, utilizando ajustes diferentes de curvas, equilibrio de color y enfoque para el primer plano, el cielo y la vía láctea, con ayuda de máscaras de luminosidad para las selecciones.
A %d blogueros les gusta esto: