Ceos Galegos 2019: o concurso

Xa podes votar as túas imaxes favoritas; tantas como queiras (premendo o botón de “gústame”). O xurado o terá un pouco máis complicado. É necesario rexistrarse para votar, pois só poderás votar polas imaxes unha soa vez. E porque queremos sortear entre todos os votantes 5 lotes regalo. Ata o 5 de xaneiro. Votación pechada.

Resultados definitivos premendo nesta ligazón. Os premios serán entregados nunha gala pública o día 19 de xaneiro.

Por defecto aparecen en modo aleatorio. Se as queres ver todas, desactiva este modo e escolle unha categoría. Hai máis de 150 imaxes!!

Foto anteriorFoto seguinte
O concurso rematou!
Título: O faro do final do camiño
Autor: Daniel Llamas Gomez
Votos: 23

Categoría: Xente e Ceo
Visualizacións: 611
Descrición: Faro da Porta - Illas Cíes - Pontevedra. Estando en medio de un curso en las Islas Cíes no tuve más remedio que pedirle a mis alumnos que me dieran 10m. para hacer esta fotografía. Las condiciones eran perfectas, el centro galáctico estaba en el mejor lugar, y la estampa llegando al final del camino es única. Las islas son un paraíso en muchos sentidos, lástima que mirando al este haya tanta luz, para los que nos gusta capturar la vía láctea se convierte en una tarea muy ardua. Hay que esperar pacientemente a que el centro galáctico se situe lo más al sur posible. Editada por capas en Photoshop, utilizando ajustes diferentes de curvas, equilibrio de color y enfoque para el primer plano, el cielo y la vía láctea, con ayuda de máscaras de luminosidad para las selecciones. Panorámica de 6 fotos verticales - 35mm - ISO6.400 - 15" - f/2,8
A %d blogueros les gusta esto: